E-SHOP: Doprava, platba
Co Vás nejvíce zajímá?
Letní otevírací doba 11:00-17:00
POZOR! Informace níže nejsou obchodními podmínkami ale pouze výtažek z nich, který může být vytržen z kontextu. Prosím, přečtete si platné obchodní podmínky, zejména při vracení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů nebo při reklamaci
DOPRAVA
Expedice objednávek probíhá 2x týdně, v pondělí a ve čtvrtek.
Doručení objednávky na prodejnu se k vyzvednutí se pohybuje ve lhůtě 2-5 pracovních dní.
Ceník dopravného k 1.4.2023
- GLS
- s doručením kurýrem na adresu (+109 Kč)
- s doručením do parcelshopu/boxu (+69 Kč)
- Zásilkovna
- s doručením do Z-pointu nebo Z-boxu (+69 Kč)
- vyzvednutí na prodejně
- Školská 36, Praha 1; (tel: +420 737329122)
- Metro A/B: zastávka Můstek; Tram: 9, 24 zastávka Vodičkova
- Vinohradská 101, Praha 3; (tel: +420 731491706)
- Metro A: zastávka Jiřího z Poděbrad
- Školská 36, Praha 1; (tel: +420 737329122)
PLATBA:
- Kartou online, online bankovním převodem (ZDARMA)
- převodem do 2 dnů (ZDARMA)
- dobírkou (+45 Kč)
- při vyzvednutí na prodejně (+29 Kč)
Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě:
Nezkoušené, nerozbalené zboží. Zboží je zasláno (či jiným způsobem doručeno) na vlastní náklady zpátky k nám, my Vám následně vrátíme peníze za zboží. Pokud vracíte celý balíček, vrátíme Vám i poštovné, které jste zaplatili při dodání.
Reklamace více info
Nejdříve nám o reklamaci dejte vědět! Poté se zboží zašle k nám (nebo jiným způsobem doručí), my reklamaci prověříme a rozhodneme o ni. Pokud je oprávněná, vrátíme veškeré peníze (včetně nákladů na dopravu při zaslání zboží k posouzení).